maandag 3 februari 2014

Buikgriep...

Het was hier even stil. Voor de verandering was ik eens "gewoon" ziek. Buikgriep was de dader volgens de dokter. Ik ben nog niet helemaal genezen, maar het gaat wel al een pak beter. De komende dagen komt hier dus terug meer actie, of dat is toch de bedoeling.

Ik kan jullie wel al meegeven dat de extra MRI van mijn rug er goed uitzag. De neurochirurgen zien wel iets aan de ruggenwervels, dat wist ik al. En dat zou een druk kunnen geven op een zenuwtje, wat dan weer de pijn veroorzaakt. Maar het ziet er niet erg uit en ze willen nog even gewoon afwachten. De bestraling die ik aan mijn rug gehad heb werkt nog enkele weken door en de pijn zou dus nog minder kunnen worden. Voorlopig blijft het dus pijnstillers slikken. Zonder is het niet te doen.

Ook start volgende week dinsdag, 11 februari, de chemo terug op. 6 sessies om de 2 weken. Komt neer op een aantal uren in het ziekenhuis op de dagafdeling van oncologie. Daarna mag ik gewoon naar huis om te recupereren. Ik hoop dat het wat zal meevallen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten