maandag 20 januari 2014

Hoe het allemaal begon...

31 jaar geleden zag ik het levenslicht, op 7 maart 1982 om exact te zijn. Ik was een mooie baby, geen twijfel daaraan. Een karaktertje ook. Ik groeide op tot wie ik nu ben. Een jonge vrouw, met alles wat me gelukkig maakt rondom mij. Een lieve vriend, 2 leuke katjes, fijne familie, cute petekindje, hele goeie vrienden.

Maar toch, niet alles in mijn leven is rozengeur en maneschijn. Op 20 juli 2007 kreeg ik het verdict darmkanker. Mijn wereld stond stil. Ik was 25, veel te jong om hiermee geconfronteerd te worden. Ik kwam niet eens in de statistieken voor... En het enige dat ik kon doen was het gevecht aangaan. Wat ik nu nog steeds doe. In tussentijd is er veel gebeurd, maar de kanker is gebleven.

Deze blog schrijf ik voor mezelf. Om het te verwerken, aanvaarden, er beter mee om te gaan. Maar ook voor de mensen rondom mij en daarbuiten. Mijn gedachten en gevoelens zal ik met jullie delen. Mijn pieken en dalen. Mijn hele gevecht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten